ADVISEUR PROJECTBEHEERSING

Als adviseur projectbeheersing coördineer, verbind en beheers jij een project op het gebied van tijd, geld, kwaliteit, scope, risicomanagement en/of documentbeheer (GROTIK). Jij zorgt ervoor dat de voortgang overzichtelijk blijft en houdt zo grip op het project.

 

Herken jij jezelf in het onderstaande?

  • Je bent analytisch ingesteld en houdt graag overzicht;
  • Verbanden leggen vind je leuk;
  • Je bent nieuwsgierig en in staat om kritische vragen te stellen;
  • In een coördinerende rol voel je je prettig;
  • Je bent proactief;
  • Je kan anderen goed overtuigen.

 

Dan beschik jij over de eigenschappen om als adviseur projectbeheersing aan de slag te gaan bij PACER!

Ga je aan de slag als junior adviseur projectbeheersing (0-2 jaar werkervaring)?

Als junior werk je in een projectteam aan een middel/-groot infrastructureel project en kun je zowel aan de opdrachtnemers- als opdrachtgeverszijde ervaring opdoen.

 

Je gaat je bezighouden met het:

  • tijdig signaleren van de juiste focuspunten binnen het project;
  • verzamelen en analyseren van projectinformatie;
  • opstellen van rapportages;
  • voorbereiden, begeleiden en uitwerken van risicosessies;
  • bijhouden van de voortgang om te kunnen rapporteren middels voortgangsrapportages en terug te koppelen naar de projectmanager.
Voorbeeldagenda junior projectbeheerser aan opdrachtgeverskant

Klik op de afbeelding voor een groter exemplaar.

Ga je aan de slag als medior adviseur projectbeheersing (2-5 jaar werkervaring)?

Als ervaren adviseur heb jij op elk moment inzicht in de stand van zaken binnen jouw project. De voortgang rapporteer je aan de projectmanager. Daarnaast ben je sparringpartner voor de andere rollen binnen het projectteam.

 

Je gaat je bezighouden met het:

  • actief ophalen van informatie uit de verschillende disciplines binnen het project. Deze informatie houd je vervolgens op de gewenste plek bij;
  • inventariseren, analyseren en inzichtelijk maken van de te maken en gemaakte keuzes binnen een project;
  • plannen en prioriteren van werkzaamheden binnen het project;
  • bijhouden van de voortgang om te kunnen rapporteren middels voortgangsrapportages en terug te koppelen naar de projectmanager.

GROEIPAD

Het groeipad binnen PACER staat niet vast. Je hebt de vrijheid om jouw pad te bepalen, want bij PACER staat jouw persoonlijke ontwikkeling centraal. Afhankelijk van jouw ambitie en jouw wensen wordt er in overleg met jouw manager gekeken naar welke stappen je kunt nemen binnen de organisatie en binnen de projecten. Een groeipad vanuit de functie van adviseur projectbeheersing kan er bijvoorbeeld als volgt uitzien.

schema-groeipad
Hesther bewerkt

Meer weten?

 

Neem contact op met Hesther, recruiter

0640567312

h.keizer@pacer.nl


CREËER JE EIGEN VACATURE!

Staat jouw droomfunctie er niet tussen? Neem contact met ons op en verras ons met jouw ideeën!

Klik hier

WAT HEB JE NODIG VOOR DEZE FUNCTIE?

  • HBO/WO werk- en denkniveau in een relevante richting (civiele techniek, planologie, technische bestuurskunde);
  • Interesse en/of werkervaring in de aspecten van projectbeheersing en civiele-, infra- en energiesector;
  • Herkenning in de eigenschappen die bovenaan deze vacature genoemd staan;
  • De ambitie om jezelf te blijven ontwikkelen.

 

WAT BIEDEN WIJ JOU?

  • Een vliegende start in je carrière;
  • Een afwisselende baan met veel eigen verantwoordelijkheden;
  • 416 ontwikkeluren per jaar;
  • Een goed salaris, 30 vakantiedagen, een telefoon en een laptop;
  • Gezellige collega’s en de leukste uitjes!

 

BEN JE GEÏNTERESSEERD?

Kun je na het lezen van deze vacature niet wachten om bij PACER aan de slag te gaan? Vul het onderstaande formulier in of stuur je CV en motivatiebrief naar sollicitaties@pacer.nl! Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Als je nog vragen hebt kun je contact opnemen met Hesther Keizer (0640567312).

PACER’S 80/20
FILOSOFIE

Wij vinden het belangrijk dat jij je als persoon blijft ontwikkelen, als je net afgestudeerd bent maar ook als je al enkele jaren werkervaring hebt. Dat betekent dat je 80% van je tijd besteed aan projecten en 20% aan je eigen groei. Je stelt daarbij zelf je doelen. Zo ontwikkel jij jezelf in topsnelheid in de richting waar jij naartoe wilt.

PACER IN HET KORT

PACER is een dienstverlenende kennisorganisatie en bestaat uit circa 40 jonge en enthousiaste projectadviseurs die meewerken bij het realiseren van complexe, technische projecten. Wij bouwen aan Nederland door beheersing van scope tot sloop. Onze projecten leiden tot een betere infrastructuur, goed onderhouden waterwegen en betrouwbare energievoorziening. Bekijk hier wat voorbeelden van onze projecten.

 

Wij zijn gevestigd in Utrecht en Rotterdam, maar opereren door heel Nederland voor overheden en het bedrijfsleven. Als adviseur projectbeheersing ga je zelfstandig of in een team van PACER-collega’s aan de slag bij een of zelfs meerdere projecten.

Adviseur projectbeheersing