Integrale projectbeheersing zorgt voor inzicht en grip op de aspecten geld, organisatie, tijd, informatie en kwaliteit (GOTIK) binnen een project. Door het overzicht en de voortgang op deze aspecten te bewaken, kan er op elk moment worden bepaald hoe het project er voor staat en besloten worden door te gaan of juist bij te sturen. Zo kan het team ervoor zorgen dat de projectdoelstellingen op tijd, binnen budget en met kwaliteit worden gehaald.
Voor PACER is het compleet maken van onvolledige informatie één van de belangrijkste pijlers binnen projectbeheersing. We halen actief informatie op vanuit de verschillende disciplines en borgen deze op de juiste plek. Zo zorgen we voor een actueel inzicht in de voortgang en dragen we bij aan effectieve sturing op het project.
Onze adviseurs zijn actief in projecten van tender tot en met oplevering, voor opdrachtnemers en opdrachtgevers. Wij voelen ons verantwoordelijk voor inzicht en grip op de beheersaspecten van een project. PACER gaat actief op zoek naar informatie, analyseert deze kritisch en stelt vervolgens de rapportages, dossiers en plannen op. Wij kunnen helpen bij het opzetten en invullen van de processen in vakgebieden als risicomanagement, planningsmanagement, financieel management, kwaliteitsmanagement en informatie/documentmanagement. En ook voor het opstellen en leveren van producten binnen deze vakgebieden kun je bij PACER terecht.
Doordat wij bij PACER net een stap extra zetten, maken wij projectbeheersing vanzelfsprekend op jouw project. Onze adviseurs binnen projectbeheersing zijn doelgericht, maar beschikken over een pragmatische werkwijze waarbij nut en noodzaak worden afgewogen. Door samen te werken, zowel binnen het projectteam als met andere adviseurs, streven wij altijd naar het optimale resultaat!
Integrale projectbeheersing zorgt voor inzicht en grip op de aspecten geld, organisatie, tijd, informatie en kwaliteit (GOTIK) binnen een project. Door het overzicht en de voortgang op deze aspecten te bewaken, kan er op elk moment worden bepaald hoe het project er voor staat en besloten worden door te gaan of juist bij te sturen. Zo kan het team ervoor zorgen dat de projectdoelstellingen op tijd, binnen budget en met kwaliteit worden gehaald.
Voor PACER is het compleet maken van onvolledige informatie één van de belangrijkste pijlers binnen projectbeheersing. We halen actief informatie op vanuit de verschillende disciplines en borgen deze op de juiste plek. Zo zorgen we voor een actueel inzicht inde voortgang en dragen we bij aan effectieve sturing op het project.
Onze adviseurs zijn actief in projecten van tender tot en met oplevering, voor opdrachtnemers en opdrachtgevers. Wij voelen ons verantwoordelijk voor inzicht en grip op de beheersaspecten van een project. PACER gaat actief op zoek naar informatie, analyseert deze kritisch en stelt vervolgens de rapportages, dossiers en plannen op. Wij kunnen helpen bij het opzetten en invullen van de processen in vakgebieden als risicomanagement, planningsmanagement, financieel management, kwaliteitsmanagement en informatie/documentmanagement. En ook voor het opstellen en leveren van producten binnen deze vakgebieden kun je bij PACER terecht.
Doordat wij bij PACER net een stap extra zetten, maken wij projectbeheersing vanzelfsprekend op jouw project. Onze adviseurs binnen projectbeheersing zijn doelgericht, maar beschikken over een pragmatische werkwijze waarbij nut en noodzaak worden afgewogen. Door samen te werken, zowel binnen het projectteam als met andere adviseurs, streven wij altijd naar het optimale resultaat!