WERKEN BIJ PACER

Werk jij binnenkort 80/20?

Persoonlijke ontwikkeling, een nieuwsgierige blik en plezier in wat je doet. Dat is PACER.

Werken bij PACER betekent werken aan de wereld om je heen en werken aan je eigen ontwikkeling. Bij PACER werken we met circa 40 mensen aan projecten in de bouw en infrastructuur. Dit doen we met een persoonlijke benadering. Wij vinden het namelijk belangrijk dat jij als persoon groeit en steeds weer nieuwe dingen leert.

ONZE 80/20-FILOSOFIE

1 dag per week werken aan je eigen ontwikkeling

 

Als adviseur ga je van maandag t/m donderdag aan de slag bij een of meerdere projecten. Op vrijdag komen we (digitaal) weer bij elkaar en werk je aan je eigen ontwikkeling. Dat betekent dus dat je 80% van je tijd besteed aan projecten en 20% aan je eigen groei. Je stelt daarbij zelf je doelen. Zo ontwikkel je jezelf in topsnelheid in de richting waar jij naartoe wilt!

 

Zou je graag meer willen horen over het werk, de projecten of de ontwikkeldag?

SOLLICITEREN

Zo ziet onze procedure er uit

Wij bekijken je sollicitatie zorgvuldig. Als we aanknopingspunten zien, nodigen we je uit voor een gesprek. Maar ook als we die niet zien laten we het je weten. Je ontvangt hoe dan ook binnen twee weken een reactie van ons!

Het eerste gesprek is vooral bedoeld om kennis te maken met elkaar. Wij zijn natuurlijk erg benieuwd naar wie jij bent, maar jij krijgt ook volop de ruimte om vragen te stellen over wie wij zijn.

Als zowel wij als jij enthousiast zijn, plannen we een tweede gesprek in. Tijdens dit gesprek wordt er dieper ingegaan op de inhoud: wat zijn de werkzaamheden die je gaat verrichten? Bij welke discipline zou je graag willen horen? En welke projecten spreken jou aan?

Als we na twee gesprekken nog geen genoeg hebben van elkaar, nodigen wij je tot slot uit om de arbeidsvoorwaarden te bespreken. Ook dit gebeurt bij ons op kantoor in Utrecht of Rotterdam, zodat je meteen je nieuwe collega’s kunt ontmoeten.

Als het contract is getekend, behoor je officieel tot de PACER-familie en kan jouw carrière als PACER beginnen!

ONZE AANSPREEKPUNTEN

Wellicht jouw nieuwe collega’s!

VDM_4362

Bart Overakker

Manager ingenieursdiensten
Manique

Manique Hendriks

Manager ingenieursdiensten
florens

Florens Kneepkens

Manager ingenieursdiensten
Sven Hildering

Sven Hildering

Manager ingenieursdiensten
Vincent van der Meijden

Vincent van der Meijden

Directeur en oprichter
Hesther bewerkt

Hesther Keizer

Recruiter
Professionele foto Marjolein

Marjolein Heuveling-Bos

HR-adviseur

WERKEN BIJ PACER

Werk jij binnenkort 80/20?

Persoonlijke ontwikkeling, een nieuwsgierige blik en plezier in wat je doet. Dat is PACER.

Werken bij PACER betekent werken aan de wereld om je heen en werken aan je eigen ontwikkeling. Bij PACER werken we met circa 40 mensen aan projecten in de bouw en infrastructuur. Dit doen we met een persoonlijke benadering. Wij vinden het namelijk belangrijk dat jij als persoon groeit en steeds weer nieuwe dingen leert.

ONZE 80/20-FILOSOFIE

1 dag per week werken aan je eigen ontwikkeling

 

Als adviseur ga je van maandag t/m donderdag aan de slag bij een of meerdere projecten. Op vrijdag komen we (digitaal) weer bij elkaar en werk je aan je eigen ontwikkeling. Dat betekent dus dat je 80% van je tijd besteed aan projecten en 20% aan je eigen groei. Je stelt daarbij zelf je doelen. Zo ontwikkel je jezelf in topsnelheid in de richting waar jij naartoe wilt!

 

Zou je graag meer willen horen over het werk, de projecten of de ontwikkeldag?

SOLLICITEREN

Zo ziet onze procedure er uit

Sollicitatie

Wij bekijken je sollicitatie zorgvuldig. Als we aanknopingspunten zien, nodigen we je uit voor een gesprek. Maar ook als we die niet zien laten we het je weten. Je ontvangt hoe dan ook binnen twee weken een reactie van ons!

Eerste gesprek

Het eerste gesprek is vooral bedoeld om kennis te maken met elkaar. Wij zijn natuurlijk erg benieuwd naar wie jij bent, maar jij krijgt ook volop de ruimte om vragen te stellen over wie wij zijn.

Tweede gesprek

Als zowel wij als jij enthousiast bent, plannen we een tweede gesprek in. Tijdens dit gesprek wordt er dieper ingegaan op de inhoud: wat zijn de werkzaamheden die je gaat verrichten? Bij welke discipline zou je graag willen horen? En welke projecten spreken jou aan?

Arbeidsvoorwaarden gesprek

Als we na twee gesprekken nog geen genoeg hebben van elkaar, nodigen wij je tot slot uit om de arbeidsvoorwaarden te bespreken. Ook dit gebeurt bij ons op kantoor in Utrecht of Rotterdam, zodat je meteen je nieuwe collega’s kunt ontmoeten.

Aan de slag!

Als het contract is getekend, behoor je officieel tot de PACER-familie en kan jouw carrière als PACER beginnen!

Werken bij