Persoonlijke ontwikkeling, een nieuwsgierige blik en plezier in wat je doet. Dat is PACER.
Werken bij PACER betekent werken aan de wereld om je heen en werken aan je eigen ontwikkeling. Bij PACER werken we met circa 40 mensen aan projecten in de bouw en infrastructuur. Dit doen we met een persoonlijke benadering. Wij vinden het namelijk belangrijk dat jij als persoon groeit en steeds weer nieuwe dingen leert.
Als adviseur ga je van maandag t/m donderdag aan de slag bij een of meerdere projecten. Op vrijdag komen we (digitaal) weer bij elkaar en werk je aan je eigen ontwikkeling. Dat betekent dus dat je 80% van je tijd besteed aan projecten en 20% aan je eigen groei. Je stelt daarbij zelf je doelen. Zo ontwikkel je jezelf in topsnelheid in de richting waar jij naartoe wilt!
Zou je graag meer willen horen over het werk, de projecten of de ontwikkeldag?
"Bij PACER sta jij aan het roer van je eigen succes. Werken aan complexe infrastructurele projecten en je kennis verder blijven ontwikkelen. Een top combinatie."
Hesther Keizer - Recruiter
"Het leukste aan werken bij PACER is dat ik elke vrijdag mijn kennis en ervaringen kan uitwisselen met collega's."
Manique Hendriks - Adviseur projectbeheersing
"Bij PACER vinden we het belangrijk dat de opdrachten passen bij de groeiwensen van de adviseur. Het is mijn uitdaging om de perfecte match te vinden."
Sven Hildering - Manager ingenieursdiensten
"Wat ik leuk vind aan PACER is dat je hier direct aan de slag gaat bij grote projecten, maar daarnaast ook tijd en ruimte krijgt om jezelf te ontwikkelen."
Joanneke Jacobs - Adviseur Systems Engineering
Ook voor werkstudenten hebben wij regelmatig plek. Volg jij een passende studie in de richting van civiele techniek, planologie, technische bestuurskunde, infrastructuur of systems engineering? En wil jij naast je studie relevante werkervaring opdoen? Neem contact op met Hesther Keizer (0640567312).
Wij bekijken je sollicitatie zorgvuldig. Als we aanknopingspunten zien, nodigen we je uit voor een gesprek. Maar ook als we die niet zien laten we het je weten. Je ontvangt hoe dan ook binnen een week een reactie van ons!
Het eerste gesprek is vooral bedoeld om kennis te maken met elkaar. Dit gebeurt meestal op ons kantoor in Utrecht zodat je meteen kennis kunt maken met je – misschien wel – nieuwe collega’s. Wij zijn natuurlijk erg benieuwd naar wie jij bent, maar jij krijgt ook volop de ruimte om vragen te stellen over wie wij zijn.
Als zowel wij als jij enthousiast zijn, vragen wij je een online assessment te maken. Het assessment bestaat meestal uit een persoonlijkheidsmeting, drijfverentest en capaciteitentests. Op basis van de resultaten van de test wordt bepaald of je doorgaat naar het volgende gesprek.
Afhankelijk van het assessment word je uitgenodigd voor het 2e gesprek. Tijdens dit gesprek gaan we dieper in op de inhoud: wat zijn de werkzaamheden die je gaat verrichten? Bij welke discipline wil je graag horen? En welke projecten spreken jou aan? Daarnaast geven je meer inzicht in wat we zoeken en welke mogelijkheden wij je kunnen bieden.
Als we na twee gesprekken nog geen genoeg hebben van elkaar, nodigen wij je tot slot uit om de arbeidsvoorwaarden te bespreken. Dit gebeurt bij ons op kantoor in Utrecht of digitaal, wat jou het beste uitkomt.
Als het contract is getekend, behoor je officieel tot de PACER- en Deloitte familie en kan jouw carrière bij ons beginnen!